Bel ons op
075 684 2427
iCallCenter
iCallCentre is een voice en SMS berichtensysteem dat is ontwikkelt om klantgerichte boodschappen via een te importeren telefoonlijst uit uw CRM-pakket volautomatisch te bellen en de reactie van de klant in een database te bewaren.
Deze gegevens zijn direct oproepbaar vanuit het systeem.
De kracht van iCallCentre
- Met 1 persoon vanaf de werkplek een annulering van een voorstelling afhandelen (binnen 1,5 uur)
- U heeft de beschikking over 25 externe telefoonlijnen
- Geen extra hard- en software nodig, dit is ondergebracht op onze co- locatie.
- Geen onderhoudskosten
- Geen stress bij een annulering (personele inzet)
- Minder telefoonkosten
- Simpel in gebruik en een goede helpdesk
Hoe werkt het:
1) U belt het nummer van de iCallCentre centrale en spreekt uw berichten in.
2) Meld u aan bij de iCallCentre server via internet en importeer de bel lijst uit uw CRM-pakket.
3) Kies op welke manier er gebeld moet worden, telefoon of mobiel en klik op start, iCallCentre slaat de reactie van de klant op in de database.
In 3 stappen honderden klanten bellen en de reactie opslaan in de database voor verdere bewerking.
- iCallCentre wordt u aangeboden op licentie basis dus geen onderhoudskosten
- geen extra telefooncentrale of server.
- Direct inzetbaar!
SMS optie:
Met de SMS optie is het mogelijk naar alle mobiele nummers een SMS te sturen.
Speciaal hieraan is dat u het nummer van de afzender zelf kunt bepalen bijvoorbeeld het nummer van uw verkoop balie.
Voor informatie of het maken van een demonstratie afspraak: 06-45456144
Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening en vraagt u zich af wat de kosten zijn?
We adviseren altijd even contact met ons op te nemen, zodat wij met u kunnen meedenken bij het vinden van een passende en voordelige oplossing.
Wij maken voor u bovendien graag een vrijblijvende offerte.
Wellicht wilt u onze dienstverlening voor meerdere projecten gebruiken en kunnen wij u een aantrekkelijke korting bieden.